Οι Επιτροπές Αγώνα Ενάντια στην Εξόρυξη Χρυσού καλούν τους κατοίκους της Θεσσαλονικης και ολης της Βόρειας Ελλαδας σε μια πορεία ενάντια στην εξόρυξη χρυσού
Σάββατο 5/3/2016
Πλατεία ΧΑΝΘ
11:30 το πρωί.
Υπερασπιζόμαστε τις δουλειές μας, τις ζωες μας, τον τόπο μας.
Ούτε σε Σκουριές
Ούτε σε Ολυμπιάδα
Ούτε πουθενά στη Βόρεια Ελλάδα!
http://www.ertopen.com/news/ellada/item/38584-thes-nikh-5-marth-megalh-poreia-enantia-sthn-exoryxh-chrysoy-skouries
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.