Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Βόλεϊ ανδρών: Κυπελλούχος Ελλάδας ο Ολυμπιακός

«Ερυθρόλευκη» ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ
Η ανδρική ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού έδειξε την ανωτερότητά της, επιβλήθηκε με σχετική ευκολία της Κηφισιάς (3-0 σετ) και έτσι έφτασε στην κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο Ολυμπιακός είναι αποφασισμένος να επιστρέψει στην κορυφή του ελληνικού βόλεϊ και ύστερα από την κατάκτηση του Λιγκ Καπ έφτασε και σε αυτή του Κυπέλλου Ελλάδος.

Πιο συγκεκριμένα η ομάδα του Ρομπέρτο Πιάτσα πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση ενάντια στην Κηφισιά, χωρίς να αφήσει κανένα περιθώριο αντίδρασης στην αντίπαλό του.

Μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος επόμενος στόχος για τον Θρύλο είναι να εμφανίσει ξανά τον καλό εαυτό του και να πάρει το πρωτάθλημα.

Τα σετ: 19-25, 23-25, 22-25.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.