Ηρεμία επικρατεί αυτή την ώρα στον καταυλισμό της Ειδομένης, στην ουδέτερη ζώνη Ελλάδας- ΠΓΔΜ, όπου νωρίτερα είχε προκληθεί ένταση ύστερα από φήμες ότι επρόκειτο να ανοίξουν τα σύνορα.
Ομάδα προσφύγων συγκεντρώθηκαν πάνω στις σιδηροδρομικές γραμμές, με σκοπό -όπως έλεγαν- να περάσουν τα σύνορα. Ωστόσο, μια άλλη ομάδα προσπάθησε να τους μεταπείσει, λέγοντάς τους ότι τα σύνορα δεν πρόκειται να ανοίξουν.
Ύστερα από έντονες συζητήσεις μεταξύ τους και κάποιες στιγμές έντασης, τελικά επικράτησε ηρεμία.
Νωρίτερα σχεδόν όλοι τους ανέμιζαν λευκές χαρτοπετσέτες και χαρτομάντιλα σε ένδειξη των ειρηνικών τους -όπως τόνιζαν- προθέσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/164773/ektonothike-i-entasi-stin-eidomeni-anoixe-i-gefyra-axioy

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.