Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Οι αγρότες ζητούν σύσταση διακομματικής επιτροπής. Απειλούν με κάθοδο στην Αθήνα!

Οι αγρότες ζητούν σύσταση διακομματικής επιτροπής. Απειλούν με κάθοδο στην Αθήνα!

Τη συγκρότηση διακομματικής επιτροπής στη Βουλή, η οποία θα εξετάσει παρουσία αγροτών και κτηνοτρόφων τα αιτήματα τους, ζητούν οι εκπρόσωποι των μπλόκων που συμμετείχαν σε σύσκεψη στα Τέμπη το Σάββατο.
Υπογραμμίζουν δε ότι από την απόφαση που θα προκύψει θα καθοριστεί και η στάση τους, ενώ προειδοποιούν ότι σε διαφορετική περίπτωση θα πραγματοποιήσουν κινητοποιήσεις με τα τρακτέρ στην Αθήνα.
Παράλληλα αποφασίστηκε και νέα κλιμάκωση των κινητοποιήσεών του, ωστόσο οι γενικές συνελεύσεις των κατά τόπους μπλόκων θα λάβουν τις σχετικές αποφάσεις την Δευτέρα το πρωί.


Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/greece/οι-αγρότες-ζητούν-σύσταση-διακομματι/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.