Ακόμα ένα άσχημο αποτέλεσμα για τον ΠΑΟΚ που έμεινε στο 1-1 με τον Ατρόμητο στην Τούμπα και έκανε τους φίλους του να τον αποδοκιμάσουν για πολλοστή φορά φέτος.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/323859/den-tin-paleyei-o-paok-oyte-o-kosmos-toy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.