Αρχίζει τη Δευτέρα η διαπραγμάτευση με τους επικεφαλής των θεσμών που θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Οικονομικών, η πρώτη φάση θα διαρκέσει λίγες ημέρες, καθώς θα υπάρξει διάλλειμα στο τέλος της εβδομάδας. Εν συνεχεία, οι θεσμοί θα επιστρέψουν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση.
Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση «υποδέχεται» το Σαββατοκύριακο στην Αθήνα τους επικεφαλής του κουαρτέτου, Ντέκλαν Κοστέλο (Ε.Ε.), Ντέλια Βελκουλέσκου (ΔΝΤ), Ράσμους Ρέφερ (ΕΚΤ) και Νικόλα Τζιαμαρόλι (ESM).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.