Με πέναλτι του Οικονόμου στο 88’, ο Πανιώνιος, που έπαιζε με δέκα από το 76’, έφυγε με σπουδαίο διπλό (0-1) από την Κομοτηνή απέναντι στον Πανθρακικό και μπορεί να κάνει όνειρα για Ευρώπη!
Και μόνο ο έξαλλος τρόπος με τον οποίο πανηγύρισαν άπαντες στον Πανιώνιο το γκολ μαρτυρά τη σπουδαιότητα της νίκης και το γεγονός ότι στη Νέα Σμύρνη κάνουν όνειρα για Ευρώπη!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.