Το ΚΚΕ καταδικάζει την απόφαση των δικαστικών αρχών της Ουκρανίας να προχωρήσουν στην οριστική απαγόρευση του Κομμουνιστικού Κόμματος Ουκρανίας.
«Η αντιδραστική κυβέρνηση του Κιέβου, με τη στήριξη των ΗΠΑ-ΕΕ και με την ανοιχτή δράση εθνικιστών και φασιστών, μετά από μία δίκη-παρωδία, κι αφού νωρίτερα έχει «ανανεώσει» το αντικομμουνιστικό νομοθετικό της «οπλοστάσιο», προχώρησε σε αυτήν την βαθιά αντιδημοκρατική εξέλιξη» αναφέρει η ανακοίνωση του ΚΚΕ.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/katadikazei-to-kke-thn-apagoreush-tou-kommounistikou-kommatos-oukranias/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.