Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Παναθηναϊκός: Σκληρός "Πόλεμος" με την ΕΠΟ


Στα... χαρακώματα γι΄ άλλη μια φορά με την ΕΠΟ βρίσκεται ο Παναθηναϊκός...
Η επιθετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας κατά των «πρασίνων», σχετικά με την χθεσινή επιστολή τους προς την Πολιτεία και τον αθλητικό εισαγγελέα, όχι μόνο δεν πέρασε... στο ντούκου, αλλά η αθηναϊκή ΠΑΕ απάντησε με σφοδρότητα προς την ανώτατη αρχή του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Οι διοικούντες τον Παναθηναϊκό αναφέρουν μετακύ άλλων ότι οι άνθρωποι της ΕΠΟ «... αισθάνονται ως συνήγοροι ή μέλη της "εγκληματικής οργάνωσης"», ενώ απορούν με την ανάγκη της Ομοσπονδίας ν΄ απολογηθεί.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/12/blog-post_7830.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.