Ήττα μετά από πολύ καιρό για τον Ολυμπιακό, ο οποίος λύγισε με 68-81 από την Εφές σε έναν αδιάφορο αγώνα.
Χάκετ και Πρίντεζης «πάλεψαν» για τους Πειραιώτες, οι οποίοι δεν κατάφεραν να παίξουν καλή άμυνα, ενώ οι Ερτέλ και Σάριτς έκαναν όλη τη ζημιά για την ομάδα του Ντούσαν Ίβκοβιτς.
Αναλυτικότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/49605/mia-adiafori-itta
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.