Μετά το διπλό στο ΣΕΦ για το Κύπελλο, ο Παναθηναϊκός επέστρεψε απ' το -15, επικρατώντας του Ολυμπιακού με 73-69 και παίρνοντας προβάδισμα πρωτιάς.
Περισσότερα στο http://http://www.filathlos.gr/component/k2/item/149228-pao-osfp
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.