Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Νίκη πρωτιάς για ΠΑΟ


Μετά το διπλό στο ΣΕΦ για το Κύπελλο, ο Παναθηναϊκός επέστρεψε απ' το -15, επικρατώντας του Ολυμπιακού με 73-69 και παίρνοντας προβάδισμα πρωτιάς.





Περισσότερα στο http://http://www.filathlos.gr/component/k2/item/149228-pao-osfp




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.