Ο Παναθηναϊκός, έστω και με άγχος λόγω... Ταυλαρίδη, νίκησε με 3-1 τον ΠΑΣ στην Λεωφόρο και έμεινε κοντά στον Ολυμπιακό στην κούρσα για τον τίτλο. Καρέλης, Πέτριτς, Αμπεντ και Τσάβες τα γκολ (δύο πέναλτι).
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/309516/kayti-anasa-ston-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.