Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Σε τροχιά κορυφής οι «πράσινοι»- 3-1 τον ΠΑΣ


Ο Παναθηναϊκός, έστω και με άγχος λόγω... Ταυλαρίδη, νίκησε με 3-1 τον ΠΑΣ στην Λεωφόρο και έμεινε κοντά στον Ολυμπιακό στην κούρσα για τον τίτλο. Καρέλης, Πέτριτς, Αμπεντ και Τσάβες τα γκολ (δύο πέναλτι).




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/309516/kayti-anasa-ston-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.