Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Σοβαρή καταγγελία από Σφαιρόπουλο!


Έξαλλος ο κόουτς του Ολυμπιακού με τον Τζόρτζεβιτς, έφυγε από την συνέντευξη Τύπου, ενώ αποκάλυψε τι είπε στον Τόμιτς μετά την λήξη του ντέρμπι στο ΟΑΚΑ.

Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος κατήγγειλε φραστική επίθεση του Σάσα Τζόρτζεβιτς και του Νικ Καλάθη στον Μίλαν Τόμιτς και για αυτό αρνήθηκε να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με τον Σέρβο προπονητή.
Ο κόουτς του Ολυμπιακού πήγε στην συνέντευξη Τύπου και φανερά εκνευρισμένος είπε: «Στο τέλος του αγώνα κι ενώ ο συνεργάτης μου, ο κ. Τόμιτς, μιλούσε στους προπονητές δέχτηκε μια χυδαία επίθεση από τον αντίπαλο προπονητή και γι’ αυτό δεν μπορώ να κάνω δηλώσεις»!
Φεύγοντας όμως από το γήπεδο, ο Σφαιρόπουλος θέλησε να δώσει κάποιες εξηγήσεις και μεταξύ άλλων ισχυρίστηκε ότι ο Τζόρτζεβιτς έβρισε τη μάνα και τον πατέρα του Τόμιτς!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.