Την κατάληψη της πρυτανείας του ΕΚΠΑ, σχολιάζει το Ποτάμι, με ανακοίνωση που εξέδωσε, επισημαίνοντας ότι το Πάσχα μπορεί να πέρασε, ωστόσο οι καταληψίες δεν πήγαν να βάψουν αυγά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση στο http://www.crashonline.gr/το-ποτάμι-οι-καταληψίες-δεν-πήγαν-να-β/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.