Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Το Ποτάμι: «Οι καταληψίες δεν πήγαν να βάψουν αυγά»



Την κατάληψη της πρυτανείας του ΕΚΠΑ, σχολιάζει το Ποτάμι, με ανακοίνωση που εξέδωσε, επισημαίνοντας ότι το Πάσχα μπορεί να πέρασε, ωστόσο οι καταληψίες δεν πήγαν να βάψουν αυγά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.