Ουσιαστικό αποτέλεσμα στις διαπραγματεύσεις μεταξύ των θεσμών και των ελληνικών αρχών ως τις 24 Απριλίου προσδοκά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις του εκπροσώπου της, Μαργαρίτη Σχοινά, από τις Βρυξέλλες.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.topontiki.gr/article/125082/ee-prosdokoyme-oysiastiko-apotelesma-sto-eurogroup-tis-24is-aprilioy#.VS0A5vVQyuc.facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.