Παρά τις αντιδράσεις των οικολόγων, η Τουρκία ξεκίνησε στο νότιο τμήμα της χώρας την κατασκευή του πρώτου της πυρηνικού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2020.
Περισσότερα στο www.toxwni.gr
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.