Για τα νούμερα του Voice μίλησε ο Γιώργος Λιάγκας στο "Πρωινό" του ΑΝΤ1.
«Δεν μιλάω ποτέ για νούμερα, ειδικά για το πρωινό... Παιδιά, 58%; Δεν έχει ξαναγίνει! Είναι νούμερα που έχει κάνει η Εθνική Ελλάδος, η Eurovision... Είναι ασύλληπτο...» είπε ο παρουσιαστής.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/372802/o-liagkas-gia-ta-noymera-toy-voice-den-ehei-xanaginei-einai-noymera-poy-ehei-kanei-i

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.