Την ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών για το πρωτογενές πλεόνασμα του... 2014, σχολίασε το ΠΑΣΟΚ με ανακοίνωση που εξέδωσε, επισημαίνοντας ότι ηκυβέρνηση θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι δεν είναι αντιπολίτευση. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Βλέπουμε ότι η κυβέρνηση υπολογίζει, με αυστηρή εφαρμογή των κανόνων της Eurostat, το πρωτογενές πλεόνασμα του 2014. Ανεξάρτητα από την ορθότητα των υπολογισμών, είναι επείγουσα ανάγκη η κυβέρνηση να συνειδητοποιήσει δύο πράγματα:
Πρώτον, για την εκτέλεση κάθε ετήσιου προϋπολογισμού ιδιαίτερα κρίσιμος είναι ο Δεκέμβριος και οι δύο πρώτοι μήνες του επόμενου έτους που υπολογίζονται δημοσιονομικά στον προηγούμενο. Τι άλλαξε αλήθεια τον Δεκέμβριο, Ιανουάριο, Φεβρουάριο σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες; Μήπως άλλαξε κάτι πολιτικά;
Μήπως άλλαξε κάτι σε σχέση με προσδοκίες για κατάργηση φορολογικών υποχρεώσεων που καλλιέργησε συστηματικά η τότε αντιπολίτευση και νυν κυβέρνηση;
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/03/blog-post_4071.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.