Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

ΚΗΔΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΕΛΛΙ ΡΕΘΥΜΝΟΥ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ



ΕΝΑ ΒΟΥΒΟ ΠΛΗΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Στο Σελλί Ρεθύμνου γράφτηκε το τελευταίο κεφάλαιο της τραγωδίας του θανάτου του 20χρονου φοιτητήΒαγγέλη Γιακουμάκηπου συγκλόνισε το πανελλήνιο. Εκατοντάδες κόσμου μετέβησαν από νωρίς το... 
πρωί σε αυτό το μικρό χωριό στους πρόποδες του όρου Βρύσινα για να αποχαιρετήσουν τον Γιακουμάκη που βρέθηκε την Κυριακή νεκρός στα Γιάννενα, για να κλείσει έτσι με τον πλέον τραγικό τρόπο η υπόθεση εξαφάνισής του από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων στις αρχές Φεβρουαρίου.

Το φέρετρο συνόδευσαν κρητικοί με μπαλωθιές, όπως μετέδωσαν τοπικά μέσα ενημέρωσης, ενώ τη νεκρώσιμο ακολουθία ανέλαβε ο μητροπολίτης Ρεθύμνου Ευγένιος.






Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/03/blog-post_9667.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.