Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Μήνυμα Βούτση σε Βερολίνο και ελληνικά ΜΜΕ: «Η κυβέρνηση δεν θα ανεχθεί προκλητικές συμπεριφορές!»


Μήνυμα στο Βερολίνο, αλλά και σε ελληνικά ΜΜΕ, ότι η κυβέρνηση δεν θα ανεχθεί προκλητικές συμπεριφορές, έστειλε από τη Βουλή ο Υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης με αφορμή τα όσα ανέφερε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Β. Σόιμπλε για τον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη.
Είπε μάλιστα ότι στα δελτία των καναλιών ακούγονται «απίστευτα πράγματα» σαν να είναι μεταφρασμένα από άλλη γλώσσα.
«Ας το ακούσουν αυτό όλοι και μέσα στην αίθουσα και εκτός, ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε, αντί της αναγκαίας επίδειξης αλληλεγγύης, αυτογνωσίας για ένα άκρως αποτυχημένο απολογισμό, στις πολιτικές που ασκήθηκαν, με τη συμπαιγνία κυβερνήσεων της χώρας μας, επί της χώρας και επί του λαού μας. Αντί, λοιπόν, μιας ριζικής και διαφορετικής νοοτροπίας, για να οικοδομηθούν οι σχέσεις συνεργασίας, συνέργειας, αλληλεγγύης και συμφωνίας, να υπάρχει αυτή η διαδικασία αυτή συμπεριφορά», σημείωσε ο Ν. Βούτσης μιλώντας για το νομοσχέδιο αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης.
«Αποτελεί, τουλάχιστον, απρέπεια και πολιτικό κυνισμό, το να αναφέρεται ότι αυτή η προσπάθεια, η οποία κριτικάρεται από πτέρυγες της κυβέρνησης, ακόμη και το προηγούμενο συγκυβερνών κόμμα, άκουσα προηγουμένως τον φιλιππικό του κ. Κεγκέρογλου, ως μια πολύ αδύναμη προσπάθεια, ως μια προσπάθεια ανάπηρη, σε σχέση με τα μεγάλα θέματα που υπάρχουν», τόνισε ο Υπουργός και συνέχισε:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.