Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Περρής: «Δεν θα μου λείψει ο Θέμος αν σταματήσουμε»


Καλεσμένος στην εκπομπή «Πρωινό» ήταν  ο Βαγγέλης Περρής. Ο παρουσιαστής απάντησε στον Γιώργο Λιάγκα αν η εκπομπή «Όλα» θα συνεχιστεί ή τελικά φέτος θα είναι η τελευταία χρονιά της εκπομπής!
«Κάθε φορά που το λέμε, το εννοούμε. Τώρα ήταν περισσότερο πειστικό γιατί η χρονική περίοδος που ειπώθηκε δεν ήταν στο τέλος, ήταν στην αρχή της νέας σεζόν και ήταν και ένας συμβολικός αριθμός, το 15. Πιο καλά να τελειώσεις το 15 παρά το 16, από αυτή την άποψη. Αλλά αυτά τα θέματα, τα χειρίζεται ο Θέμος. Το «Όλα» είναι του Θέμου. Εκείνος κάνει τις συμφωνίες, εκείνος προχωράει, εμείς είμαστε μια ομάδα που συμφωνούμε ακολουθούμε, η βασική μας προδιαγραφή, δηλαδή να μην υπάρχει παρέμβαση, δηλαδή να μην υπάρχει παρέμβαση έχει εκπληρωθεί, επομένως όλα τα υπόλοιπα είναι δικοί του χειρισμοί. Εκείνος θα αποφασίσει, εκείνος θα μας πει.
Ο Θέμος έχει πει ότι θα είναι η τελευταία χρονιά κι εγώ συμφωνώ. Από την άλλη, αν ο Θέμος πει παιδιά πάμε για ένα χρόνο ακόμα ή να κάνουμε κάτι άλλο, φυσικά θα πούμε ναι.
Δε θα μου λείψει ο Θέμος αν σταματήσουμε. Νομίζω θα βρισκόμαστε ούτως ή άλλως και ίσως να βρισκόμαστε και πιο ουσιαστικά, γιατί τώρα μας παρασύρει η υποχρεώση της εκπομπής.»



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.