Το κυπριακό υπουργείο Εξωτερικών έχει προβεί σε διαβήματα προς τα Ηνωμένα Έθνη για τις παραβιάσεις του εναερίου χώρου και τις παράνομες δεσμεύσεις από πλευράς Άγκυρας, με αφορμή τις εκδηλώσεις των προηγούμενων ημερών…
στα κατεχόμενα για τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την εισβολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.