O πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα είπε στον πρωθυπουργό του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου την Κυριακή ότι ανησυχεί πολύ για τον αυξανόμενο αριθμό ...
των θυμάτων στις συγκρούσεις μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστινίων.
Ο Ομπάμα είχε μια τηλεφωνική συνομιλία με τον Νετανιάχου για δεύτερη φορά μέσα σε τρεις ημέρες. Επισήμανε ότι το Ισραήλ έχει το δικαίωμα να υπερασπίζεται τον εαυτό του ενώ επανέλαβε την καταδίκη των ΗΠΑ στις επιθέσεις που εξαπολύει η Χαμάς εναντίον του Ισραήλ.
«Ο πρόεδρος εξέφρασε τις σοβαρές του ανησυχίες για τον αυξανόμενο αριθμό των θυμάτων, περιλαμβανομένου του αυξανόμενου αριθμού των θανάτων Παλαιστίνιων πολιτών στη Γάζα και τον θάνατο των Ισραηλινών στρατιωτών» ανέφερε ο Λευκός Οίκος σε ένα δελτίο Τύπου που περιέγραφε τη συνομιλία μεταξύ των δύο ηγετών.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2014/07/nea_21.html
των θυμάτων στις συγκρούσεις μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστινίων.
Ο Ομπάμα είχε μια τηλεφωνική συνομιλία με τον Νετανιάχου για δεύτερη φορά μέσα σε τρεις ημέρες. Επισήμανε ότι το Ισραήλ έχει το δικαίωμα να υπερασπίζεται τον εαυτό του ενώ επανέλαβε την καταδίκη των ΗΠΑ στις επιθέσεις που εξαπολύει η Χαμάς εναντίον του Ισραήλ.
«Ο πρόεδρος εξέφρασε τις σοβαρές του ανησυχίες για τον αυξανόμενο αριθμό των θυμάτων, περιλαμβανομένου του αυξανόμενου αριθμού των θανάτων Παλαιστίνιων πολιτών στη Γάζα και τον θάνατο των Ισραηλινών στρατιωτών» ανέφερε ο Λευκός Οίκος σε ένα δελτίο Τύπου που περιέγραφε τη συνομιλία μεταξύ των δύο ηγετών.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2014/07/nea_21.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.