Διαμαρτυρία ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα διοργανώνει ο ΣΥΡΙΖΑ, αύριο Τρίτη, στο Σύνταγμα. Με ανακοίνωση η Κουμουνδούρου, χαρακτηρίζει «θηριωδία» την επέμβαση του ισραηλινού στρατού και τονίζει ότι «το έγκλημα αυτό πρέπει να σταματήσει τώρα. Οι ίσες αποστάσεις, ανάμεσα σε θύτες και θύματα, αποτελούν άλλοθι για τη συνέχιση της σφαγής».
Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/79495/SURIZA-To-egklima-sti-Gaza-prepei-na-stamatisei-tora

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.