Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

ΚΚΕ: «Πολυνομοσχέδιο στην υπηρεσία της αστικής τάξης»

«Οι νέες ανατροπές στα ασφαλιστικά ταμεία, ιδιαίτερα της επικουρικής ασφάλισης, που περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο και οι ρυθμίσεις που αφορούν στη χρηματοδότησή τους, θα επιφέρουν νέες μειώσεις στις συντάξεις και στο εφάπαξ, αλλά και θα διευκολύνουν τη μετατροπή τους σε Επαγγελματικά Ταμεία Ασφάλισης ιδιωτικού χαρακτήρα» αναφέρει σε σχόλιο του για το πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης, το ΚΚΕ.
Στην ανακοίνωση του το ΚΚΕ, αναφέρει ότι «πρόκειται για άλλο ένα πολυνομοσχέδιο, που υπηρετεί το στρατηγικό σχεδιασμό της αστικής τάξης, τα βάρη της δημοσιονομικής πειθαρχίας να επιμεριστούν στα λαϊκά στρώματα, αλλά και να προωθηθούν οι αναγκαίες καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις θωράκισης της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.