Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Γάζα: Με ή χωρίς εκεχειρία η σφαγή των Παλαιστινίων συνεχίζεται


Το Ισραήλ παραβίασε την «ανθρωπιστική εκεχειρία» που το ίδιο είχε κυρήξει στη Λωρίδα της Γάζας βομβαρδίζοντας την αγορά της πόλης, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 17 Παλαιστίνιοι και να τραυματιστούν περισσότεροι από 200.
 
Ο νέος βομβαρδισμός σημειώθηκε στη συνοικία Σατζάγια, στην ανατολική Γάζα.
 
Το τηλεοπτικό δίκτυο αλ Άκσα μετέδωσε εικόνες από την αγορά στις οποίες φαίνεται μαύρος καπνός να σηκώνεται από την περιοχή.

Περαστικοί μετέφεραν σε κουβέρτες ή σε φορεία άψυχα σώματα, μεταξύ αυτών και παιδιά, προς ασθενοφόρα ή αυτοκίνητα. Άλλες σοροί κείτονταν στον δρόμο. Πολλοί άνθρωποι αιμόφυρτοι, κάποιοι ακρωτηριασμένοι, εμφανίζονταν στις εικόνες.
 
Μεταξύ των ανθρώπων που κείτονταν ακίνητοι ήταν ένας άνδρας που φορούσε αλεξίσφαιρο γιλέκο και κράνος. Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι ήταν δημοσιογράφος.




Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/80065/Gaza-Me-i-xoris-ekexeiria-i-sfagi-ton-Palaistinion-sunexizetai

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.