Ο "διπρόσωπος" ο Παναθηναϊκός στη Λιέγη (κακός στο πρώτο, βελτιωμένος στο δεύτερο) επιστρέφει με το 0-0 ενόψει της ρεβάνς με τη Σταντάρ στη Λεωφόρο. Δοκάρι στο 64` ο Σίλντενφελντ!
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/244172/o-pao-toy-b-tin-exei

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.