Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

O Βενιζέλος προσκαλεί Σημίτη, Παπανδρέου, Ποτάμι και ΔΗΜΑΡ

Ανοιχτή πρόσκληση προς το Ποτάμι, τη ΔΗΜΑΡ, τον Κωνσταντίνο Σημίτη και τον Γ. Παπανδρέου, αλλά και σε άλλα στελέχη όπως οι Αλ. Παπαδόπουλος, Βάσω Παπανδρέου και Δ. Ρέππας, απευθύνει με συνέντευξή του στο «Έθνος της Κυριακής» ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευ. Βενιζέλος, ώστε να καταθέσουν τις προτάσεις τους και να συμμετάσχουν στο ιδρυτικό συνέδριο της δημοκρατικής παράταξης. 

Κάνει λόγο για «διαρκή και αυτονόητη» πρόσκληση, ενώ αναφερόμενος στην ΔΗΜΑΡ σχολιάζει: «Δεν επιχαίρουμε για τη μετεκλογική δυσκολία της ΔΗΜΑΡ. Ούτε θέσαμε εμείς ποτέ ζητήματα προσώπων σε σχέση με την ηγεσία ή την εκπροσώπηση της ΔΗΜΑΡ. Κάθε μικρόψυχη και στείρα προσέγγιση απορρίπτεται από την κοινή γνώμη». 






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/75863/O-Benizelos-proskalei-Simiti-Papandreou-Potami-kai-Elia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.