Μαύρη επέτειο χαρακτήρισε ο εκπρόσωπος Τύπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουΐκ τη συμπλήρωση ενός έτους από το κλείσιμο της ΕΡΤ.
Όπως είπε, το μαύρο στην ΕΡΤ ισούται με γαλαζοπράσινη ενημέρωση, ισούται με ανεργία για χιλιάδες εργαζομένους, ισούται με κατάλυση της ίδιας της Δημοκρατίας. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες θα ανεβάσουμε ξανά τους διακόπτες της πραγματικής ενημέρωσης, κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.