Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Η Ξάνθη παρέμεινε στην Super League

Η Ξάνθη νίκησε 2-1 τον Ολυμπιακό Βόλου στο μπαράζ, παίζοντας ένα ημίχρονο με παίκτη λιγότερο και συνεχίζει στην Σούπερ Λιγκ. Επεισοδιακό ματς, καθυστερήσεις, διακοπές, ανακοινώσεις, γκολάρες και οφσάιντ.




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/236361/den-paei-poythena-edo-tha-meinei-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.