Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Και η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ χθες το βράδυ έξω από την ΕΡΤ

Παρουσία πλήθους κόσμου, κάτω από τις εγκαταστάσεις που εκπέμπουν πρόγραμμα από το διαδικτυακό τόπο ertopen.com, απέναντι από την είσοδο του ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής πραγματοποιήθηκε χθες... 
για την συμπλήρωση ενός χρόνου από το κλείσιμο της ΕΡΤ που διοργάνωσαν Ομοσπονδίες, και εργαζόμενοι από τον χώρο των ΜΜΕ.
Σε μια «συμβολική εκδήλωση για τη μαύρη επέτειο» η οποία «είναι γιορτή και κραυγή αντίστασης», όπως αναφέρουν οι πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ, από τις 19:00 το απόγευμα βουλευτές και εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ, του ΚΚΕ, της ΔΗΜΑΡ και άλλων κομμάτων, πρόεδροι Ομοσπονδιών και Σωματείων και δημοσιογράφοι μίλησαν για την συνέχιση του αγώνα για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ.
«Πριν από ένα χρόνο είχαμε αντιδημοκρατική εκτροπή και πραξικόπημα με το κλείσιμο της ΕΡΤ» δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας που παραβρέθηκε στη συγκέντρωση στην Αγία Παρασκευή, παρουσία της εκλεγμένης περιφερειάρχου Αττικής Ρένας Δούρου.






Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/06/blog-post_275.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.