Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ολοκληρώθηκαν οι πορείες

Χωρίς επεισόδια ολοκληρώθηκαν οι πορείες των ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ και του ΠΑΜΕ οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας για τις απολύσεις στον δημόσιο τομέα, τη διαθεσιμότητα και τις ιδιωτικοποιήσεις.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των συνδικαλιστών η συμμετοχή άγγιξε τις 20.000, ενώ λόγω των συλλαλητηρίων έκλεισε ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα καθώς και οι κεντρικοί δρόμοι περιμετρικά του Συντάγματος.





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/71756/Stous-dromous-oi-ergazomenoi








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.