Χωρίς επεισόδια ολοκληρώθηκαν οι πορείες των ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ και του ΠΑΜΕ οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας για τις απολύσεις στον δημόσιο τομέα, τη διαθεσιμότητα και τις ιδιωτικοποιήσεις.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των συνδικαλιστών η συμμετοχή άγγιξε τις 20.000, ενώ λόγω των συλλαλητηρίων έκλεισε ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα καθώς και οι κεντρικοί δρόμοι περιμετρικά του Συντάγματος.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/71756/Stous-dromous-oi-ergazomenoi
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των συνδικαλιστών η συμμετοχή άγγιξε τις 20.000, ενώ λόγω των συλλαλητηρίων έκλεισε ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα καθώς και οι κεντρικοί δρόμοι περιμετρικά του Συντάγματος.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/71756/Stous-dromous-oi-ergazomenoi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.