Πρωταγωνίστρια μιας απίστευτης ιστορίας έγινε… άθελά της μία 80χρονη από το Λος Άντζελες, καθώς ενώ βρέθηκε στον καταψύκτη νεκροτομείου ως…
πτώμα, ξύπνησε και τελικά πέθανε από το κρύο!
Ο παθολόγος ήταν σαφής! Η Maria de Jesus Arroyo δεν ήταν νεκρή από έμφραγμα (όπως πίστευαν) όταν ο εργολάβος κηδειών την τοποθέτησε στην κατάψυξη, αλλά πέθανε αργότερα από ασφυξία και υποθερμία μέσα στη σακούλα πτωμάτων!
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=79854

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.