Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ξανά στην Βουλή το Αντιρατσιστικό νομοσχέδιο

Επανέρχεται προς συζήτηση στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο από την στιγμή που έχουν εξαληφθεί πλέον οι αντιστάσεις που δημιουργούσε ο πρώην γ.γ. της Κυβέρνησης, κ. Τάκης Μπαλτάκος
Μετά από 4 μήνες εισέρχεται και στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο – το οποίο αρχικά είχε ψηφιστεί στην Επιτροπή – για β’ ανάγνωση και στη συνέχεια παίρνει το δρόμο για την Ολομέλεια.






Περισσότερα στο http://crashonline.gr/ξανά-στην-βουλή-το-αντιρατσιστικό-νομ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.