Επανέρχεται προς συζήτηση στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο από την στιγμή που έχουν εξαληφθεί πλέον οι αντιστάσεις που δημιουργούσε ο πρώην γ.γ. της Κυβέρνησης, κ. Τάκης Μπαλτάκος.
Μετά από 4 μήνες εισέρχεται και στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο – το οποίο αρχικά είχε ψηφιστεί στην Επιτροπή – για β’ ανάγνωση και στη συνέχεια παίρνει το δρόμο για την Ολομέλεια.
Περισσότερα στο http://crashonline.gr/ξανά-στην-βουλή-το-αντιρατσιστικό-νομ/
Μετά από 4 μήνες εισέρχεται και στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο – το οποίο αρχικά είχε ψηφιστεί στην Επιτροπή – για β’ ανάγνωση και στη συνέχεια παίρνει το δρόμο για την Ολομέλεια.
Περισσότερα στο http://crashonline.gr/ξανά-στην-βουλή-το-αντιρατσιστικό-νομ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.