Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Τέλος στο πρόβλημα των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού»

Αίσιο τέλος, μετά από πολυετή περιπέτεια, δόθηκε από την κυβέρνηση στο πολύπλοκο πρόβλημα των 4 υποβρυχίων που έχουν κατασκευαστεί στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Όπως δήλωσε ο υπουργός Εθνικής 'Αμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος «τα τέσσερα υποβρύχια του Πολεμικού μας Ναυτικού «ΠΙΠΙΝΟΣ», «ΜΑΤΡΩΖΟΣ», «ΚΑΤΣΩΝΗΣ» και «ΩΚΕΑΝΟΣ», περιέρχονται από σήμερα στο ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό».

«Τίθεται έτσι οριστικά τέρμα σε μια πολυετή περιπέτεια, διασφαλίζοντας πλήρως τα χρήματα του ελληνικού δημοσίου που υπάρχουν διαθέσιμα στον προϋπολογισμό του υπουργείου μας για την ολοκλήρωση των εργασιών των Υποβρυχίων, αναβαθμίζοντας και ενισχύοντας έτσι την άμυνα της χώρας», αναφέρει χαρακτηριστικά στη δήλωση του.






Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/03/blog-post_5157.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.