«Είμαι πολύ χαρούμενος, μπράβο στο κανάλι και μπράβο στον Λοϊζο τον διευθυντή μας» ανέφερε χαρακτηριστικά στον αέρα της πρωινής του εκπομπής στο Mega ο Πέτρος Κωστόπουλος.
Ο λόγος; Δείτε τον στο σχετικό απόσπασμα από το «Πρωινό mou»...
Δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.entertv.gr/article/326929/petros-kostopoylos-eimai-poly-haroymenos-kai-mpravo-sto-kanali-video
Φωτό αρχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.