Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Πέτρος Κωστόπουλος: «Είμαι πολύ χαρούμενος και μπράβο στο κανάλι»

«Είμαι πολύ χαρούμενος, μπράβο στο κανάλι και μπράβο στον Λοϊζο τον διευθυντή μας» ανέφερε χαρακτηριστικά στον αέρα της πρωινής του εκπομπής στο Mega ο Πέτρος Κωστόπουλος.
Ο λόγος; Δείτε τον στο σχετικό απόσπασμα από το «Πρωινό mou»...





Φωτό αρχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.