Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στο ποδόσφαιρο το βράδυ του Σαββάτου, ο Ολυμπιακός πρόσθεσε ακόμα ένα τίτλο στην πλούσια συλλογή του κατακτώντας το Κύπελλο Ελλάδας στο βόλεϊ επικρατώντας της Κηφισιάς με 3-1 σετ.
Οι «ερυθρόλευκοι» μπορεί να βρέθηκαν πίσω στο σκορ καθώς έχασαν το πρώτο σετ από την Κηφισιά με 25-19, όμως έφτασε στην ανατροπή με πρωταγωνιστή τον Γιορντάνοφ κατακτώντας το Κύπελλο. Στο δεύτερο σετ οι «ερυθρόλευκοι με ένα ξεσπασμα στο τέλος έφτασαν στην ισοφάριση. Η Κηφισιά ήταν κοντά στο σκορ μέχρι το 20-18, όμως οι παίκτες του Ολυμπιακού έκαναν το 25-18 και το 1-1 στα σετ. Στο τρίτο σετ τα πράγματα ήταν πιο εύκολα καθώς ο Ολυμπιακός προηγήθηκε αρχικά με 15-12, στη συνέχεια με 20-15 φτάνοντας τελικά στην κατάκτηση του σετ με σκορ 25-20. Το δυσάρεστο του τρίτου σετ ωστόσο ήταν ο τραυματισμός του Σμαραγδή στην δεξιά ωμοπλάτ, ο οποίος τον ανάγκασε να αποχωρήσει από την αναμέτρηση. Το τέταρτο και τελευταίο σετ ήταν συναρπαστικό καθώς η Κηφισιά προσπάθησε να αντιδράσει με τους «ερυθρόλευκους» να πρηγούνται αρχικά με 23-20 για να μειώσει τελικά σε 24-23. Ο Χριστοφιδέλης διαμόρφωσε το τελικό 25-23, χαρίζοντας έτσι στον Ολυμπιακό το 15ο κύπελλο της ιστορίας του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.