Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

«Χαμένη στην αιθαλομίχλη η συγκυβέρνηση»

Νότης Μαριάς: Συνεχίζει την ανάλγητη πολιτική της με το ακριβό πετρέλαιο θέρμανσης

«Χαμένη στην αιθαλομίχλη, η συγκυβέρνηση συνεχίζει την ανάλγητη πολιτική της με το ακριβό πετρέλαιο θέρμανσης και παραδίδει τον εξαθλιωμένο ελληνικό λαό στο κρύο, βαθαίνοντας έτσι την ανθρωπιστική κρίση που πλήττει την πατρίδα μας», δήλωσε σχετικά με την σύσκεψη στο υπουργείο Οικονομικών για το πετρέλαιο θέρμανσης και την αιθαλομίχλη, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Νότης Μαρίας.











ΠΗΓΗ: http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/625189/hameni-stin-aithalomihli-i-suguvernisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.