Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Μέχρι τις 3 Ιανουαρίου η απεργία στον ΕΟΠΥΥ

Παράταση της απεργίας τους αποφάσισαν οι γιατροί του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), έως και τις 3 Ιανουαρίου, επισημαίνοντας, ότι «η αιφνιδιαστική κατάθεση και ψήφιση τροπολογίας του υπουργείου Υγείας για τον ΕΟΠΥΥ στο νομοσχέδιο για τους πλειστηριασμούς, με σύσταση συγκεκριμένης μορφής θέσεων γιατρών στο ΕΣΥ, ένα 24ωρο αφότου άρχισε ο διάλογος, εκμηδενίζει τη δυνατότητα εξεύρεσης λύσης και τορπιλίζει το διάλογο, που είναι σε εξέλιξη με εντολή του πρωθυπουργού»...

Σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Γιατρών ΕΟΠΥΥ (ΠΟΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ), αναφέρει επίσης, ότι «με τη σύσταση θέσεων ΠΕ-Ιατρών δημιουργεί εκ των προτέρων συνθήκες απομάκρυνσης των γιατρών του ΕΟΠΥΥ από τις Μονάδες Υγείας, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο το πραγματικό κίνητρο της ψευδεπίγραφης «μεταρρύθμισης της υγείας».











ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/12/3_6863.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.