Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Πάπας: Ας ενωθούμε όλοι μαζί για την ειρήνη

«Άνοιγμα» σε όσους ανθρώπους δεν πιστεύουν στο θεό έκανε στο μήνυμα του για τα Χριστούγεννα ο προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας. Ο πάπας βγήκε στο μπαλκόνι και διάβασε το μήνυμα του στους προσκυνητές στην…

πλατεία του Αγ. Πέτρου στο Βατικανό.

Παρέμεινε πιστός στο κείμενο που είχε μπροστά του και μόνο όταν απευθύνθηκε στους άθεους φάνηκε να μιλά εκτός του χαρτιού που είχε μπροστά του. Ζήτησε από όσους δεν πιστεύουν στον θεό να ενωθούν με τους πιστούς για την ειρήνη και την βελτίωση του κόσμου. «Ας ενωθούμε όλοι με προσευχή ή με επιθυμία-αλλά όλοι-για την ειρήνη» είπε ο πάπας Φραγκίσκος.














Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/papas-as-enothoume-oloi-mazi-gia-thn-eirinh/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.