Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΡΙΖΑ: «Η κυβέρνηση οδηγεί τα πανεπιστήμια στο απόσπασμα»

ΣΥΡΙΖΑ: Να τους σταματήσουμε πριν γυρίσουν τη χώρα πολλές δεκαετίες πίσω

«Δεν πρέπει να μένουν πλέον αμφιβολίες για το ότι η κυβέρνηση, με τις ευλογίες της τρόικας, οδηγεί τα πανεπιστήμια στο εκτελεστικό απόσπασμα», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Επί 11 εβδομάδες συνεχίζεται η απεργία των διοικητικών υπαλλήλων και τα πανεπιστήμια μένουν κλειστά. Επί 11 εβδομάδες η κυβέρνηση δεν μπαίνει καν στον κόπο να υποκριθεί ότι κάνει διάλογο με τους απεργούς και την πανεπιστημιακή κοινότητα», καταγγέλλει η Κουμουνδούρου.













Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/611005/i-kuvernisi-odigei-ta-panepistimia-sto-apospasma/












Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.