Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Και πάλι γράψαμε ιστορία και πάμε Βραζιλία!

Φύγαμε για Βραζιλία! Με σκόρερ (πάλι) τον Μήτρογλου και παρά το απίθανο αυτογκόλ του Τοροσίδη, η Εθνική πήρε 1-1 από τη Ρουμανία στο Βουκουρέστι και πάει σε 2ο σερί Μουντιάλ και 3ο στην ιστορία της!










Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/201503/ena-ki-ena-kanoyn-rio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.