Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Απολύσεις στο Bloomberg

Το αμερικανικό πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg θα απολύσει περίπου 40 δημοσιογράφους στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσής του με στόχο να περιοριστεί η κάλυψη των τομέων των αθλητικών και του πολιτισμού...

Μια πηγή προσκείμενη στο θέμα αυτό δήλωσε σήμερα ότι οι περικοπές που θα γίνουν αφορούν λιγότερους από 40 δημοσιογράφους.















Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/11/bloomberg_20.html











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.