Για «αυθαίρετους σχεδιασμούς» καταγγέλλει το ΔΣ της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) το υπουργείο Παιδείας, σχετικά με την κατανομή του δυναμικού των εκπαιδευτικών.
Σε σχετική ανακοίνωση η ΟΛΜΕ αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να κατασκευάσει, «με αυθαίρετους σχεδιασμούς επί χάρτου, τεχνητές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών.
Για τον λόγο αυτόν χρησιμοποιεί τις πρόσφατες ρυθμίσεις για το διδακτικό ωράριο, αλλά και αυτές που ετοιμάζονται με το ΠΔ, για να μεταθέτει υποχρεωτικά τους εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/thermo-septembrh-proanaggellei-h-olme/
Σε σχετική ανακοίνωση η ΟΛΜΕ αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να κατασκευάσει, «με αυθαίρετους σχεδιασμούς επί χάρτου, τεχνητές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών.
Για τον λόγο αυτόν χρησιμοποιεί τις πρόσφατες ρυθμίσεις για το διδακτικό ωράριο, αλλά και αυτές που ετοιμάζονται με το ΠΔ, για να μεταθέτει υποχρεωτικά τους εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/thermo-septembrh-proanaggellei-h-olme/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.