Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

ΕΣΗΕΑ: Άρχισε η πληρωμή των ανέργων

Από σήμερα το πρωί άρχισε η πληρωμή των επιδοτήσεων των ανέργων μελών σε όλη τη χώρα, αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ.

Η ανακοίνωση της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών, αναφέρει:

"Περιλαμβάνονται οι άνεργοι που εκπαιδεύτηκαν και είναι μέλη των Ενώσεων Συντακτών Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Πάτρας και της ΕΣΠΗΤ.








Διαβάστε περισσότερα στο http://newpost.gr/post/221361/eshea-arxise-h-plhrwmh-twn-anergwn

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.