Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Θέλουν Λεωφόρο, όχι Βοτανικό!



Τι ψήφισαν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού στην ψηφοφορία της "Παναθηναϊκής Συμμαχίας" στο Facebook.

Το γκάλοπ ξεκίνησε στις 27 Μαΐου και είχε την ερώτηση: "Τι είναι κατά τη γνώμη σας προτιμότερο, σχετικά με την έδρα της ομάδας μας;".

Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού που ψήφισαν έφτασαν τις 5.000 με την πλειοψηφία να διαλέγει τη Λεωφόρο, ενώ ελάχιστοι προτίμησαν τον Βοτανικό.

Το γκάλοπ για όλους τους φίλους της σελίδας σχετικά με το γηπεδικό μόλις ολοκληρώθηκε.

Αποτελέσματα:

Α) Λεωφόρος με ποσοστό 83,3 %.

Β) Βοτανικός με ποσοστό 16,7%.







ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/173571/theloyn-leoforo-oxi-botaniko

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.