Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Η Τουρκία «βράζει» και ο Ερντογάν πάει Μαρόκο

Παρά τις συνεχείς ταραχές και τις ογκώδεις διαδηλώσεις σε πολλές πόλεις της Τουρκίας και τη διεθνή κατακραυγή για χρήση υπέρμετρης βίας από την αστυνομία, ο τούρκος πρωθυπουργός Ταγίπ Ερντογάν δεν έχει σκοπό να αλλάξει...
το πρόγραμμά του. Ετσι ενώ η χώρα βρίσκεται σε μεγάλο αναβρασμό εκείνος φεύγει για... Μαρόκο!








Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/06/blog-post_3846.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.