Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Έχασε τη μάχη ο Τόμας Πρωτόπαππας...

Για έξι ολόκληρες εβδομάδες ο Τόμας Πρωτόπαππας έδινε τη δική του μάχη στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ΚΑΤ. Μετά από μια σοβαρή λοίμωξη, που επιδείνωσε την ήδη επιβαρυμένη κατάσταση της υγείας του, ο Τόμας “έφυγε” σήμερα από τη ζωή.






Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.entertv.gr/2013/05/21/featured/echase-ti-machi-o-tomas-protopappas-sigklonismeni-fili-ke-sinadelfi-apo-ton-chamo-tou-xanthou-vasilia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.