Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Λο: «Έχουμε μάθει να μην υποτιμάμε»

Ο Ολυμπιακός δεν υποτιμά κανέναν αντίπαλο και με την ίδια τακτική θα πράξει και στον  αγώνα απέναντι στον Απόλλωνα, όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο Έισι Λο.


"Σε κανένα παιχνίδι μέχρι φέτος δεν έχουμε χαλαρώσει ούτε έχουμε υποτιμήσει κανένα αντίπαλο. Το ίδιο θα κάνουμε και απέναντι στον Απόλλωνα Πατρών. Θέλουμε στα συγκεκριμένα παιχνίδια να βγάλουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να δείξουμε ότι μπορούμε και καλύτερα. Η δουλειά είναι στη μέση και πρέπει να την τελειώσουμε...", ήταν τα λόγια του.






ΠΗΓΗ: http://www.redder.gr/mpasket/4046/lo-exoume-mathei-na-min-ypotimame









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.