Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Τρίτη νύχτα βίαιων επεισοδίων στη Στοκχόλμη

Για τρίτη διαδοχική νύχτα συνεχίστηκαν χθες τα βίαια επεισόδια στη Στοκχόλμη, καθώς αυτοκίνητα και κτήρια πυρπολήθηκαν, τα τζάμια αστυνομικού τμήματος έσπασαν στη διάρκεια διαμαρτυρίας, ενώ η αστυνομία προχώρησε σε οκτώ συλλήψεις...

Οι αναταραχές ξεκίνησαν το βράδυ της Κυριακής στο προάστιο Χάσμπι όπου κατοικούν κυρίως μετανάστες, αλλά στη συνέχεια εξαπλώθηκαν σε άλλες περιοχές της σουηδικής πρωτεύουσας.
Αφορμή στάθηκε ο θανάσιμος πυροβολισμός από την αστυνομία ενός 69χρονου για τον οποίο υπήρχαν υποψίες ότι κυκλοφορούσε κρατώντας μαχαίρι.






Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6741.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.